Eskola kirola

Begi bistakoa da ikasleen kirol ekintzek ez dutela zentzu handirik beren heziketa integralean txertatuak ez badaude. Eskola kirola, beste bitarteko bat da heziketa prozesu zabalaren barruan.

Ikuspegi horretatik, jarduerak aurrera eramateko ikastetxeen lana benetan da funtsezkoa, izan ere, jarduera horien helburu pedagogikoak beteko direla ondoen zehaz dezaketenak eurak baitira.

Ikastolako kirol jarduetarako  programak kirol ezberdinak egiteko aukera eman nahi die partaide guztiei, ikasle horiek dituzten behar zehatzak asetuko dituzten jarduerak egin ahal izateko. Horrela, lortu nahi ditugun helburuen ikuspuntutik jarduera ezberdinak eskaintzen ditugu, eskoletako mutil eta neska talde ezberdinei egokitutakoak, kirola egiteko gaitasunak eta kirol horietarako dituzten jarrerak aztertu ondoren.

ANTOLAKETA ETA BALDINTZAK

• Ekintza hauek urrian hasi eta ekaina bitarte hedatzen dira.
  • Partaide bakoitzak astean zehar entrenamendu bat izaten du eta larunbatean, partidua egokitzen zaion kirolaren.
  • Lehiaketetan ikastolako jantziak erabiltzen dira.
  • Ezinbesteko da jarduera ezberdinetan kiroltasunez aritzea, errespetua eta adiskidetasuna bultzatzea.
  • Topaketa eta ekintza guztietan harreman guztiak euskaraz dira.
  • IKASLE GUZTIEN  GURASOEK beren seme-alabei laguntzeko konpromisoa hartu behar dute. Guraso, senide edo beste helduen bidez, ikasleen garraioa ziurtatuta izango dugu. Hain zuzen, beraien partaidetzarekin, seme-alaben  heziketaren protagonista egiten dira.

PARTIDAK ETA EMAITZAK

martxoak 11 eko partidak