2020/04/21

Sexuneko formazioaren bigarren saioa, telematikoa

DBHko familientzako Sexuneko formazioaren lehenengo saioan, Sexologiak eskaintzen dituen ikuspegiaren inguruko zertzelada batzuk landu zituzten eta pendiente geratu zen guraso/hezitzaile bezela zer eta nola egin dezakegun gure nerabeekin. Beraz, bigarren saio honetan ondorengo edukiak landuko dituzte: Zein paper jokatzen dugu guk guraso bezala? Zer egin dezakegu gure seme-alaben heziketa sexualaren inguruan? Zein material erabil ditzakegu? Lehen saioan gurasoek planteatu zituzten galderen inguruan aritzeko aukera ere izango da.

2024-05-03Ekintza
Urak duen garrantziaz eta erabilera arduratsuaz jabetzea izan da bidali nahi izan duten mezua
2024-05-01Ekintza
Bidaitz Sasiain erlazainaren bisitan entzundakoak baliagarriak  izango dituzte aurrerantzean