2020/11/13

Guraso Eskola bi Ikastolentzat

Aste honetan, Anoeta eta Irurako ikastolen lankidetzan oinarrituta, 2020-21 Guraso Eskolari hasiera eman zaio. Komunikazio Ez Bortitzak hartuko du tokia Nerea Mendizabalen eskutik. Azkeneko hamarkada honetan eskola eta familiaren arteko harremanetan lantzen ari da etengabe. Komunikazio ez Bortitzak enpatiaz entzuteko gaitasuna lantzen du, norberaren ete bestearen beharrak nola interaktuatzen duten azalduz. Ikasturtean zehar beste bi saio aurreikusten dira.

2024-05-03Ekintza
Urak duen garrantziaz eta erabilera arduratsuaz jabetzea izan da bidali nahi izan duten mezua
2024-05-01Ekintza
Bidaitz Sasiain erlazainaren bisitan entzundakoak baliagarriakĀ  izango dituzte aurrerantzeanĀ