2021/03/05

"Sexigentziak" eta aholkularitza saioak

Martxoaren 1ean, astelehenean, DBH4ko ikasleek "Sexigentziak" antzerki emanaldia ikusi zuten Mikelasagasti auditorioan. Landutako helburuak honakoak izan dira: desioak, nahiak eta bikote harremanen inguruko gaiak era positibo batean lantzea, gazteei gai hauen inguruko interesa piztea eta hitz egiteko beharrari erantzutea, gizartean dauden rol eta estereotipoak, maitasun erromantikoaren eredua… zalantzan jartzea, etab.

Horrez gain, DBH3 eta 4ko ikasleek aholkularitza zerbitzu bat ere izan dute euren eskura, banaka edo binaka jasotzeko aukerarekin.

2024-05-03Ekintza
Urak duen garrantziaz eta erabilera arduratsuaz jabetzea izan da bidali nahi izan duten mezua
2024-05-01Ekintza
Bidaitz Sasiain erlazainaren bisitan entzundakoak baliagarriak  izango dituzte aurrerantzean