2023/06/15

Bertso saioa LH5 eta 6ko ikasleen eskutik

Bertsolaritza programari bukaera emateko saio polita eskaini dute

Ikasleak bertsotarako prest

Ekainak 15, osteguna, Bertsolaritza eskolei amaiera eman diete LH5 eta LH6 mailako Irura eta Anoetako ikasleek.

Ikasturte guztian zehar, euren trebeziak lantzen aritu dira Amaia Agirre bertsolariaren laguntzaz eta aipatutako egunean lanketaren emaitzak erakusteko unea izan dute.

Ikasleak bat-batean aritu dira bertsotan mikroaren aurrean, Amaia Agirreren gidaritzapean. LH3ko eta LH4ko ikasleak izan dituzte entzule eta txalo zaparrada ederrak jaso dituzte.

2024-05-08Orokorra
Reimagine Educationeko kideen gidaritzapean, Ikastola komunitatea osatzen duten ikasle, irakasle eta familiek parte hartu dute
2024-05-08Ingurumena
Jangela zerbitzua kudeatzen duen enpresaren eskutik, Ekin Food proiektuaren barruan egindako lanketa izan zen