2023/10/06

Barrundi eta Sarobe baserriei bisita egin diegu

DBH2. mailako ikasleek zuzenenan ezagutzeko aukera ezinhobea izan zuten

DBH2ko ikasleak baserriaren aurrean

Urriaren 3an, asteartean, Anoetako Barrundi eta Sarobe baserrietara irteera egin zuten DBH 2. mailako ikasleek. Bertan, lehen sektorea bertatik ezagutzeko aukeraz gain, landa eremuak bizi dituen zailtasun eta etorkizuneko erronken inguruan hitz egiteko saioa ere izan zen.

Igor Urkola eta Gregorio Zuaznabarrek emandako azalpenei interes handiarekin jarraitu zien gure ikasleek.

Lerro hauetatik eskerrak eman egiten ari diren ahaleginarengatik eta gurekin egoteko denbora hartu izanaz.

2024-04-24Orokorra
Azkeneko bi asteetan Ikastolako Artezkaritza Kontseiluko kideak, guraso eta irakasleak denak elkarrekin, Ikastolaren geroa irudikatzen aritu gara
2024-04-19Irteera
Irurako ikasleekin batera, kidetze eta Matematika irakasgaia modu ezberdin batetaz lantzeko aukera ezin hobea izan dute