2023/11/16

27. Jardunaldi Pedagogikoetan izan gara aste honetan

Ikastolen Elkarteak Ikastolen hezkuntza marko orokorra lantzen ari da hezkuntza profesionalekin

Jardunaldien kartela / logoa

Azaroaren 16 eta 17an Ikastolok hezkuntza ulertzeko daukagun modua jasotzen duen markoa da aurkeztu eta landuko dena Jardunaldi Pedagogikoetan. Bazatoz lelopean Ikastola guztientzat joko eremu bat markatu nahi izan da, bakoitzak bere testuingurura egokitu eta beretik eraikiko duen hezkuntza proiektuaren oinarria izango dena.

Adostutako hezkuntza proiektuaren bidez izan nahi dugun eragina edo inpaktua definitu dugu. Pertsona ereduan jarri da indargunea: euskalduna, barne sendotasuna duena, kooperatiboa, erabikatzaile-ekintzailea eta eraldatzailea.

Anoetako Herri Ikastolako hainbat profesional bertan izan gara aurrera eramaten ari gara irakaskuntza proiektua, aipatutako pertsona eredu horretan oinarria duena, osatu eta indartzeko asmoz.

Informazio gehiago hemen

2024-04-19Irteera
Irurako ikasleekin batera, kidetze eta Matematika irakasgaia modu ezberdin batetaz lantzeko aukera ezin hobea izan dute
2024-04-19Ingurumena