2021/05/14

Piztu Jakinmina topaketak Ikastolen Elkartearen eskutik

Oraingo honetan jakinmina piztu nahi dugu. Hezkuntza komunitatearena, sarearena, profesionalena, herriarena, irakasleena, familiena eta nola ez, ikasleena. Biharkoari  begira jarriak gaude. 11 oinarri esku artean ditugu biharko hezkuntza eredua eraikitzeko eta bide horretan datoz PIZTU JAKINMINA topaketak ere.

Euskal Curriculumean eraikia oinarritik abiatuko gara gure esperientziak partekatzen eta elkarrekin ikasten, denon ezagutza aberasten. Horretarako maiatzean zehar zenbait ekimen egingo dira. Euskal Curriculama ardatz hartuta ikastoletan egiten diren praktika arrakastatsuak plazaratuko ditugu. Elkarrekin ikasteko. Elkarri eman eta elkarrekin jasotzeko.

Maiatzaren 17an goizeko 11:00etatik 13:00etara Bigarren Hezkuntzako esperientziak ekarriko ditugu. Ikastoletako esperientzia ezberdinak. Saioa on line egingo da eta izena ematen dutenek jasoko dute lotura.

Lehenengo zatian, denontzat ikusgai eta entzungai, 3 esperientzia hauek izango ditugu.

• HERRIA HOBETU DEZAGUN (Natura, Gizartea, Matematika, Euskara )   Zurriola ikastola
  • ZUBIAK IREKITZEN (Teknologia)  Orioko herri ikastola
  • ZEIN ROL HARTU DITZAKE IRAKASLEAK IKASLEEN AURKEZPENETAN? Azkue ikastola

Bigarren zatian bi taldetan banatuko gara eta bakoitzean ondorengo esperientziak partekatuko dira. Aukeratu zeinetan parte hartu nahi duzun (Izena ematerakoan egin beharko da hautua).

A TALDEA

• EUSKARAREN LEKUKOAK - Zubi Zaharra ikastola
  • IN EUROPE: HISTORIA ZAILAK AZALERATZEN - Urretxindorra ikastola
  • FRANTSESA IKASTEN BESTE HIZKUNTZAK BALIATUZ - Zangozako ikastola
  • PUT IN THEIR SHOES! 1. MUNDU GERRA PROTAGONISTEN IKUSPEGITIK (Plastika, Ingelesa, Gizartea) - Elgoibar ikastola

B TALDEA

• BAGA, BIGA, HIGA…. - Orereta ikastola
  • ERDI AROKO LIZARRAN MURGILTZEN - Lizarra ikastola
  • KONTA IEZADAZU IPUIN BAT (Musika) - San Benito ikastola
  • ZER ESANA DUGU ENTZUN GAITZAZUE (Bio-Geo, Fisika-Kimika, Euskara) - Txintxirri ikastola

Maiatzaren 18an goizeko 11:00etatik 13:00etara Lehen Hezkuntzako esperientziak ekarriko ditugu. Ikastoletako esperientzia ezberdinak. Saioa on line egingo da eta izena ematen dutenek jasoko dute lotura.

Lehenengo zatian, Belaunaldien arteko kultur transmisioa izango dugu hizpide ondorengo ikastolen esktutik:

1. Santo Tomas Lizeoa:Olatz Otaño eta Lourdes Uranga. 5.1 Diz Eskuz esku.
  2. Txintxirri ikastola: Itsaso Basauri eta Koldo Anderez. 5.2 Arte Galeria + 6.2 Diz Azoka solidarioa

Ikusle diren ikastolen galderak, iritzi eta ekarpenak aurreko bi azalpenen inguruan.

1. Argitzeko eta sakontzeko galderak
  2. Gehien gustatu zaiena, atentzioa deitu diena… ekarpenen bat.

Bigarrengo zatian, Hizkuntzen trataera integrala izango dugu hizpide ondorengo ikastolen esktutik:

1. Andramari ikastola: Iñaki Tolosa. 6.2 English. Master Chef Scape Room
  2. Elgoibar Ikastola: Maider Gurrutxaga. 5.2 Diz. Gure herria

1. Argitzeko eta sakontzeko galderak
  2. Gehien gustatu zaiena, atentzioa deitu diena… ekarpenen bat.

Izena emateko ondorengo loturan sartu eta bete zure datuak:

Irakurri gehiago

2024-03-27Ekintza
Giza gorputza eta naturaren elementu ezberdinak ikasgai modura izan zituzten
2024-03-27Ekintza
Donostiako hainbat gunetan egun pasa ederra eman zuten gure ikasleek
2024-03-27Bizikidetza
DBH3ko ikasleek Aniztasunetik Eraikiz programaren barruan hainbat ekimen aurrera eramango dituzte