2022/05/06

Hainbat ikastolatako kide Bartzelonan izan dira berriki

Aurreko astean Anoetako Herri Ikastolako 4 kide Bartzelonan izan dira bertako hainbat eskola bisitatzen. Ikastolan murgilduta gauden hezkuntzaren eraldaketan  erreferente izan daitezkeen 4 eskola bisitatu zituzten: El Puig, Virolai, Sadako eta Jesuits Graçia. Hezkuntzarako planteamendu berriak, proieku bidezko irakaskuntza, koirakasletza, ebaluazioa, ... hainbat gai jorratu zituzten bertako arduradun eta Euskal Herritik joandako beste ikastoletako kideekin batera.

2024-04-19Irteera
Irurako ikasleekin batera, kidetze eta Matematika irakasgaia modu ezberdin batetaz lantzeko aukera ezin hobea izan dute
2024-04-19Ingurumena
DBH1-2ko Baratza Tailerreko ikasleek parte hartu dute Ikastolan bertan izan den saioan